Lördag

                                 

Ja det är lördag och jag sitter hemma...
Ovanligt? Ja väldigt för att vara jag och för att vara sommar.
Men så är det iaf, hade planerat att träffa Ida men planerna gick i stöpet.
Tar de en annan dag så stumpan?

Happ... Igår va jag en sväg på travet med Malin och Simone. Blev en öl där och lite travmys ;)
Det hör ju sommaren till ;)
Sedan kom jag hem och boysen hade bestämt sig för att dricka, så de blev lite av den varan så att säga :P
Som vanligt slutade kvällen i bråk (inte mitt eller vårat fel denna gång)
Men men där spriten går in går vettet ut och det är verkligen något som stämmer!

    
Jag drack en så GOD drink igår. Eller 2 i 1 kan man säga.
NR 1 : Bacardi Razz, Fruktsoda, Lime och is. (Denna rek. jag starkt! Riktigt god :) Ett tips från Södern !
NR 2 : Bacardi Razz och Cola (Enkel och himla god ;) Prova!!





För någon dag sen va jag på Idas grav.


 

 
Det är helt klart en vacker plats våran älskade vän får sin sista vila.
Du är saknad !

Älskad, Saknad, Hedrad för att du va den du ville.
Vi minns dej precis som du va.



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för en unerbar kväll fast de spåradeut , men de va ju int vårat fel.. travkvällen va mysig =)

2008-08-10 @ 14:32:50
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback