Måndag

                                                


Idag åker jag hem till Nordmaling.
Ska bli riktigt skönt faktiskt att komma hem och hälsa på :)
Träffa familjen och kompisar.
Kommer hem imorron igen.

Har hittat mig en till favoritlåt :)
Lyssna och njut!

http://www.youtube.com/watch?v=n7N_BPX4uXI&feature=related

Man blir som kär ;)

Ja nu är semestern iaf över på riktigt. Sommaren är slut och det ha blivit kallare.
Fy, de är nästan som man bli deprimerad på riktigt.
Någon som kan pigga upp?
Jag är iaf ledig några dagar till innan man ska tillbaka till hålan.
MÅSTE byta jobb !! Nyårslöfte kanske? :P *haha*


Kommentarer
Postat av: Danne:P

jadu, vet itne riktigt vad det ger att jag komenterar detta, men noga då. Att det blir kallare och mörkare är en BRA sak, för då är det snart vinter, och är de vinter kan man köra skoter. Så man får en mening att leva igen:P Jaja, får hoppas allt är bra med dig så får vi väll höras någonting nån dag. Kram

2008-08-13 @ 19:01:35
URL: http://kaalit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback