Min Helg

Jaha nu har jag fått så många som tjatat om min helg så jag e bara tvungen att lägga upp lite bilder :P
 Så här kommer de ;)
 
 
 Helgen med mina vänner har varit helt otrolig !!
 Tack till er alla underbara !
 
Så otroligt roligt att träffa er alla samlade igen, de måste varit många år sen sist :P
Jag känner mig totalt mörbultat på söndagen.. Man börja bli för gammal för 2 dagars *haha*
Men hur bakis jag än va så va de värt varenda minut !!
Länge sen jag hade så roligt !
Och TACK Ginga som försökte få mig på bättre tankar hela tiden ! 
Här kommer de då lite smått och gott från våran lilla tjejfest ;)

  







 
Lite av de kort jag har iaf ;)
 
 Nu är de dags för mig att sätta mig med plugget igen.....*suck*

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback