Ny Dag

                                                                 
Ja då sitter jag här i Övik och längtar hem igen.
De e väl förbannat vad man ska sakna de man en gång lämnade bakom sig !!
Saknar mina underbara vänner, min underbara mamma och ja allt !
Det känns som jag inte räcker till, vill så gärna ställa upp för mamma nu under
denna period hon går igenom och hjälpa henne med ALLT men med dessa mil mellan
så är det bara deprimerande...

 

Igår va jag faktiskt ut och red med Malin :)
Tack för lånet och tack för en härlig dag !!
Helt otroligt, jag har träningsvärk !!
Snacka om tjejen som är vältränad !! *Haha*
Ska rida idag med, få väl se om jag ens tar mig upp *asg*

Hejsvejs så länge



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback