Onsdag



Ja de e arbetsvecka igen och snart helg.
Då packar jag mina väskor och åker hem till mamsen ;D

Igår fick jag tom jobba över... (lite mitt fel dock)
Men de e inget vi talar högt om :P

Fan jag ha börjat inse att dagarna gå fortare och fortare. 
Åren susar förbi och här står man.. 23 år och vet fortfarande inte vad man vill göra av sitt liv...
Känns tragiskt.. Pluggar till något jag inte vill jobba med, har en arbetsplats som jag inte trivs på.
Tur e väl att jag har mina vänner som finns där och gör livet lättare :)
Måste kanske nämna M oxå, han ha förändrats.. Vet inte vad som flugit i honom,
men han finns verkligen hos mig nu.
De va ett tag sen jag kände den känslan.
Du och jag, de bara e så.

På måndag börjar mitt plugg igen... Ser fram emot ? Både ja och nej.
Ha ju haft sommar uppehåll nu så krafterna ha samlat sig och hjärncellerna ha nog reparerat sig..
Så kanske, bara kanske, jag e motiverad att lära mig nåt igen ;D

Jag klappar mig själv på axeln som ha varit duktig ringt felanmälan om våran trasiga ruta.
Bovärden ringer och väcker mig 08.00 imorse och säger att de e på väg en ny ruta..
Skönt !! Inför vintern vill jag hellst ha en HEL ruta så jag kan hålla värmen ;)
Så nu är de bara att hålla tummarna för att dom kommer INNAN vintern oxå...

Hejsvejs
 


Kommentarer
Postat av: Ida

Skönt att höra gumman! Önskar dig allt de bästa här i världen ju ! Kramar

2008-08-20 @ 10:31:42
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: eriika

söt pappillon:) jag har en jag med.. bästa hundarna.

2008-08-20 @ 10:42:31
URL: http://headtrips.blogg.se/
Postat av: catharina

Svar: hehe ja den låter ju inte helt fel lite vrickad blondinfilm haha

2008-08-22 @ 10:14:25
URL: http://catharinamodell.blogg.se/
Postat av: e

haha,ja det har du nog rätt i ;)

puss!

2008-08-22 @ 11:53:22
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: shimbo

Trasig ruta, vad har du gjort nu då! går visslandes därifrån



2008-08-22 @ 15:11:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback