Semester...

Ja de va den semestern.
Nu är de snart tillbaka till jobb och ansvar.
Vi har nyss kommit hem från Töreboda där vi ha hälsat på Helena och Johan.
Riktigt trevligt faktiskt. Vi ses bara 1 gång per år så de bli nå speciellt när vi väl ses :)



Dom bor så mysigt på en hästgård med massor av djur :) Rena paradiset :P
3 katter, 4 hästar, 1 hund och kaniner.
Ja, rena rama paradiset 75 mil från norrland.
Vad gjorde vi då dessa semesterdagar vi va i södern? Ja, så lite som möjligt :)
Drack lite alkohol och surrade. På tal om surra så ha dom förbannat många getingar där nere !
Och ni som inte vet så är getingar en av min stora fobi !
Närgågna små äckel är vad dom är !

Pejris fastnade på bild än om han inte va så förtjust i de :P

Till helgen har jag hoppats på att få umgås med min Ida :) Få se om vi ska hitta på nåt.
Skulle va otroligt skoj eftersom de va så länge sen vi ens sågs.



Kommentarer
Postat av: e

nu kom min ångestklump tillbaks när jag läste ditt " semestern är över "..usch o fy o tvi.

snart är det dags för mig att börja slava vid skolbänken igen. huuua!

saknar dig min pärla!

KRAMAR!!

2008-08-07 @ 13:47:05
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback