Söndag

Söndag och snart slut på denna jobbhelg..
Fan va skönt !!
Igår va jag ute med Waffe innan jobbet och gjorde ett såkallat "snabbjobb".
Snacka om nån som va helt slut efter... (Me)
Nu måste jag få upp kondisen så jag orkar hålla igång ^^

På kvällen/natten efter jobbet åkte jag runt med Mallan i stan.
Slet med oss Per oxå när vi ändå va på G :)
Träffade en vän som sa något så klokt egentligen.
Han tycker att det är så förbannat tråkigt / töntigt att blogga.
Alla bara skriver ner sina bekymmer och klagar på allt.
Och han har förbannat sant i allt han säger..
Men blogga gör jag för att jag tycker det är roligt och inte för någon annans skull :)
Trevligt att träffa människor nykter en kväll så man kommer ihåg vad alla sagt... *haha*

Lovat att bjuda på lite egobilder... 
  

 
 Inte mycke, men kanske lite... :)

Nu ska jag göra mig klar för jobb.
Hade gott alla!!


Kommentarer
Postat av: Malin

tack själv vännen för i lördags =)

2008-08-18 @ 14:24:57
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback