Underbara Fredag



Ja då va helgen här och jag har ledigt 4 HELA dagar !!

 En härlig sommarbild som gör att man få längta tillbaka..
 Nu är de kallt och löven börja ändra färg och falla till marken.
 Fy ! Jag vill ha sommar året runt!
 
Man bor i fel land helt enkelt.
 
 Nu sitter jag mest och latar mig och laddar för att packa väskan ;)
 Åker hem till Nordmaling idag som jag tjatat om i några inlägg *haha*
 Sitter och väntar och hoppas att väskan ska packa sig själv.
Men inser snart att jag måste lyfta på mitt arsel och fixa och dona helt själv... *suck*
 Som vanligt packar jag ALLTID för mycke..
Ska vara borta 2 nätter men brukar ha packning för typ 1 månad. :O

Finns inte så mycke mer att säga förutom att jag ha lovat mig själv att ha
kameran i högsta hugg så jag kan fånga mina byga vänner på lite kort ;D
Speciellt en liten människa som nästan aldrig fastnar ;)

Ha en underbar fortsatt fredag och en härlig helg alla !!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback