2008

Ja då var snart ett till år till enda.
vad har man hunnit göra detta år då?
Ja 2007 avslutades med lite jobb och sedan infirades nya året med att umgås med nya vänner som bestod av lite grannar... Denna vänskap blev inte långvarig, vi upptäckte snart att de va nåt fel som va trasigt i deras hjärnor...
(ursäkta mitt språk, men jag står för det)
Januari
Jag blir ännu äldre, hela 23 år nu !!

I slutet av månaden påbörjades studier hos Miroi.
Mars
Grattis till busan Lilo som fyller 5 år !!


4 år har gått sen vi miste våran underbara lilla Ida Palm

Vila i frid lilla Ida

April
Denna månad började sorgligt..
Vila i frid Svenne


Söta lillasyster blir äldre hon med. 1 år =)


Månaderna rullade på och sommaren kom med stormsteg.
Juni

I Juni blev jag stolt faster när lillebror och hans Emma fick en liten son som fick namnet Leon. <3

I Juni firade även jag och M 6 år tillsammans. Tänk vad tiden går fort !!
Älskar dej <3

Även min lilla tös Chiva har blivit 1 år äldre..
Hela 4 år nu stora tjejen

Juli

Båtresan ut till Ulvön va förbannat skoj !!


Augusti
Sedan kan man inte glömma våran lilla återträff med Nordmalingsvännerna när Alex blev ett år äldre :)
Fan va jag älskar er alla :)
Miss u girls !! <3


I slutet av denna sommarmånad lämnar en fin människa denna jord och klättrar vidare..
Vila i frid Emil Bylund

 
September
Underbara Emil kommer in i mitt liv. Jag är med häst igen =)


Oktober
Det händer ibland att man få mindre bra besked om hälsan.
Denna månad hände de mig......

December
Denna månad ser jag som en lyckomånad...
Efter en del husletande har vi nu äntligen skrivit kontrakt =)
Vi har blivit husägare !!

Bjuder på ett härligt kort från julafton av min brorsson



För att sammanfatta mitt gågna år kan jag bara säga att jag känner mig lycklig för första gången på länge !

Nu återstår det bara att önska alla ett riktigt
GOTT NYTT ÅR !!!!






Kommentarer
Postat av: Malin

Jaaa ulvöresan va riktigt roligt =P hur kunde vi få för oss att åka sådär kan man ju undra hahaha

2009-01-02 @ 14:45:33
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback