Ännu en helg över

Fan va tiden går !!
I helgen va vi på dop hemma i Nordmaling.
Brorsonen skulle döpas och kalas blev de :)
Tyckte synd om dom där framme i kyrkan...
  

Lillebror Jonte, Leon och fina Emma.
Efter kyrkan blev de fika i församlingsgården.
Därefter snabbt hem och svida om och sedan tog jag mig ett välförtjänt glas med alkohol :D
Efter en eftermiddag med halva släkten så behövs det. ;)
For hem till Emma och Jonte och fortsatte parta där. (ja dom hade barnvakt)
Jessica och Hansa kom över och det va riktigt trevligt att få surra lite skit med dom.
Hade glömt hur rolig den tjejen kan vara !! De va länge sen :)

Mamma och hennes karl kom efter många telefonsamtal, att dom ska vara så sega !! *haha*
Blev iaf ett krogbesök som fick avsluta kvällen.
Kom ner på puben och de va MAX 5 pers där så de blev 8 med oss tre brudar som kom inhalkandes.
Blev väl mer folk där sen men inte nåt speciellt.
Så vi knatade hemåt och fick bokstavligen DRA hem Emma.
"Jag skulle kanske inte druckit upp de sista ändå" gick hon och sa medans
jag och Annie kämpade med att få henne upp på fötter.
Jag kan inte säga att jag va så mycke till hjälp för jag höll på att skratta mig till döds !!
Tack för i helgen till er ALLA

Bjuder på en liten bild av gullgrisen som ha blivit stora tjejen


Dags att lyfta arslet från stolen och masa mig iväg på jobb.

Hade alla!   Tjing !!


Kommentarer
Postat av: Emma

hahahahahahahahaha så jävla king :D

va jätte roligt att ni kom. men ursäkta de som vart lite senare på kvällen. puss love <3

2008-12-02 @ 20:40:07
URL: http://lilllillan.blogg.se/
Postat av: Therese

Fina bilder :)

2008-12-10 @ 23:29:29
URL: http://onlythereseolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback