Då smäller de =)

Min lilla hemlis är att VI HA KÖPT HUS !!

Känns så otroligt skönt att flytta från denna slum med alla skumma människor runt omkring.
Såååå Sköönt vill jag lova!
Slippa den agressiva hunden i ingången bredvid som ägaren för den delen inte ha någon som helst koll på.
Varför behåller man en hund som verkar ha nån jäkla psykisk störning ?!
Och speciellt när ägaren inte kan med henne, hon få gå ut och pissa precis utanför dörren varje dag.
Ja, jag har då inte sett henne gå nån promenad med den hunden.
Till saken hör att det är en ganska stor hund av en ras som VERKLIGEN behöver få motionera.
Jag kan då ha gott samvete för mina små yrväder få iaf komma ut på minst 1 långpromenad om dagen.
Så de så !!!

För övrigt har jag tagit mig i kragen och pratat med min chef, och nu har jag sagt upp mig eller vad man säger.
Känns också skönt att ägna tid åt flytten och skolan.
Kommer att söka mig vidare så snart som möjligt iof.
Känns tråkigt på ett sätt att inte jobba med de härliga gänget.
Men nu ska vi inte hänga läpp för de, vi kan ju ses på fritiden. Visst ? =)

Nu ska jag se om nån buss kommer snart så kan jag åka till stallet.
Det är svinhalt så jag hoppas verkligen att bussarna går.



Kommentarer
Postat av: e

men vad kul!!!!

vart har ni köpt hus?

2008-12-18 @ 22:31:34
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Ida

ja vart har ni köpt hus :D ja gissade rätt iaf :P men va roligt, grattis till er

2008-12-19 @ 12:34:20
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback