Japp



Ja julen närmar sig med stora steg.
Jag känner faktiskt inte av paniken än,
den brukar vara påtaglig nu men ICKE.
Ganska skönt faktiskt, har så många andra tankar i mitt huvud just nu.


Snart har lådorna med julpynt varit framme i 2 veckor,
och än har inte allt hunnit fram...
Siktar på att kunna göra allt klart till helgen när jag är ledig.

Du vet vad du lovat och du vet att du kan vara helt
ärlig mot mig från första början.
Nu vet jag iaf.
Ska inte störa mer.

Dagarna rullar på som vanligt.
Skola, Hundar, Stall, Jobb..
Ser inget slut på saker jag har att göra.
Hundarna ska iaf få åka till landet idag och springa av sej.
Som det ser ut denna vecka har jag ingen skola, förutom plugga inför en tenta.
Jag måste sätta igång Emil igen, nu har han stått pga av bla skada, halka mm
men han behöver röra sig nu igen lite smått.
Och ang jobbet så är jag SJUKT less på att ta skit och inte bli trodd !
SKITJOBB !
Men törs fan inte klaga så mycke, alla tappar ju sina jobb en efter en och jag vill inte vara en av dom.

Nä nu kallar stallet så bäst att packa ihop och åka iväg... Innan jobbet ikväll...................

Hade gött i julstöket





Kommentarer
Postat av: ems

Tack sötnos :) Det kommer nog gå bra, och fort för den delen också..hoppas jag iaf ;)

Hoppas allt är bra med dig!

PUSS!!!

2008-12-10 @ 11:40:58
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback