Man kan bara bli HAPPY

Träffade på en av mina underbara vänner igår.
Vi träffas inte alls ofta längre och det beror på många anledningar.
Men efteråt fick jag ett helt underbart mess som bara kan lyfta en i höjden !

"
Du är så söt att jag nästan får ont i tänderna !!
Ditt skratt gjorde min dag!
Puss o kram o klapp på stjärten!"

Du är FÖR underbar bruden!
Miss u girl !! =)

Idag kan jag faktiskt skryta om att jag fick en heldag ledigt från stallet.
Snälla Ingela ställer upp och hjälper mig med Emil idag än fast jag vet att hon inte heller har all tid i världen.
Tack snälla du =)

Nu är det snart dags för jobb...
Inte allt för många dagar kvar nu, nedräkningen kan börja: 20 jobbdagar.




Kommentarer
Postat av: e

Hihi vad söt du är som lägger upp mitt mess :)

Det var verkligen sjukt kul att träffa dig sötnos, det måste vi göra om!!

Love you!!

Puss!

2008-12-20 @ 22:28:28
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback