Mycke att stå i :)



Ja jag ÄLSKAR verkligen stämningen runt jul.
Allt julpynt är så hemtrevligt och mysigt.
Me like big time!! =)

Just nu pågår en stor sak i mitt liv som jag inte tänker släppa ut riktigt än.
Måste fixa och dona med lite saker innan så det inte blir något missförstånd.
Någon som vill gissa vad det kan röra sig om ? ;)
Jag kan säga så mycket att det har med både mig och M att göra.


Emil har fått ringorm som jag ska hämta ut medicin för imorron är planen.
Ringorm är en typ av svampinfektion i huden som kan bli som hårlösa fläckar på hästens kropp..
Finns olika typer av ringorm, finns bl a en som smittar från häst till människa och tvärtom.
Den typ Emil har fått var tydligen en lättare typ som smittar vid kontakt.
Inget farligt med VÄLDIGT smittsamt.
Efter behandling och efter att symtomen är borta kan ringormen ligga kvar och smitta flera månader efteråt.
Kan inte annat än att säga *suck !!*

Tvättstugan kallar. Hej svejs så länge


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag kan gissa ;) O isf, GRATTIS :D

2008-12-15 @ 20:13:45
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: e

Ska ni ha bäbis?!!!:)

2008-12-15 @ 23:22:29
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: P

Satsar mina pengar på en förlovning ja, eller kanske en flytt? Tvivlar på att det är en bäbis.

2008-12-16 @ 02:05:30
Postat av: Linnea

Jo då, jag fick en liten Alva i maj ;) Allt är bara bra här. Hur är det själv? Kram

2008-12-16 @ 10:10:12
URL: http://linneasjolen.blogg.se/
Postat av: Ida

jag chansar på en flytt... typ ett hus kanske? =)

2008-12-17 @ 10:20:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback