De va den helgen de....



Ja då va helgen snart förbi...igen... och den har gått lika fort som alla andra helger.
Fredag blev de middag och party med tjejerna :O
Tack för en kanonkväll :) Malin sover hos mig i helgen så jag e inte helt själv ;)
Vi kom hem runt 3-4 tiden och väldigt hungriga... Kokade makaroner och köttbullar som vi åt och sedan däckade vi ..Hahaha
     
  Festen hemma hos Ullis ;)


Lördag:
Vaknar bakis och jäkla, jag och mallan är hungriga igen och hittar en pizzeria ;D

   
Sen lägger vi oss i gräset och bara slappar
 

16.00 går jag iväg på jobb, eländig och absolut inte sugen på jobb...
Kvällen va bokad att bara sitta hemma med en öl i ena näven och datormusen i andra... 
Men min vanliga tur slog till igen, när jag kom hem från jobbet hade mitt internet ballat ur
och jag fick inte nå liv i de igen. Så nu fick vi nåt att tänka på vad fan vi ska göra...
Nån (Mallan) kommer med den brilljanta idén att ta sista färjan ut till Ulvön.
Men bråttom blev de, vi hade 10 min på oss att köra 3 mil och när vi kom halvvägs upptäcker
vi såklart att vi inte kommer att hinna.
Då ringer vi Kaptenen på färjan och frågar om han kan vänta med båten
för att vi skulle hinna med ;) 
När vi väl kom fram till båten så stog han och väntade på oss ! PINSAMT !! 
Men på båten kom vi och ölen sprättades :P




Min chafför för kvällen. Slutade med att hon va fullast av oss 2 ;D Mallan då!
                                    
    
Ja dom hade faktiskt en riktig toalett på ön :P
<-- Tack för ölen Hägge :D

Åh shit vad hemfärden gungade !! Inte åka båt full igen kan jag lova!
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Tack så himla mkt för helgen gumman <3 Hade så himla roligt=) De måste vi göra om <3

2008-07-27 @ 16:32:11
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: e

var du också på ulvön igår ?! :) och inte såg jag dig..eller..hm..iofs, jag var nog alldeles för ostadig på tassarna att se något alls ;)

hade du kul gumman?

kraaam!

2008-07-27 @ 19:59:43
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Ida

Såg ut som en rolig mysig helg gumman :)

2008-07-27 @ 20:34:06
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback