Fredag underbara Fredag




Ja då har de blivit fredag och det bär av 10 mil norrut.
10 mil känns inte så mycke (kanske för vissa i skåne *hint hint*) , men varför hälsar man inte på oftare ?

Men idag åker jag iaf och de känns så skönt att få komma hem till mamsen och familjen, vänner och släkt.

Så jag hoppas på lite roliga kort efter denna helgen.
INTE glömma packa laddaren bara....
Men ni som känner mig vet vilken klant jag e och vilket otur som förföljer mig :P Så med min tur kommer jag väl att glömma halva packningen och en av hundarna hemma eller nåt. Sen kommer det väl att regna hela helgen oxå..
Ja de skulle inte förvåna mig.

Helena kom hem imorse oxå, känns lite taskigt att inte umgås med henne när hon väl är hemma.
Hon har ju endast 60 mil hem så vi ses ju bara 1 gång per år ungefär. Men vi åker ju ner med henne sedan så jag hinner nog bli less *hihi*

Nä..... So much to do and so little time ;)

Dags att packa klart, brorsan hämtar mig om ca 2 timmar och jag har inte gjort NÅT !


Kommentarer
Postat av: Ida

hur vart helgen gumman, hade du roligt? hoppas det :) kramar

2008-07-21 @ 09:48:24
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback