Helgens Bravader...

Jaha så va man hemma i verkligheten igen. Ute ur dimman och ser klart ;D
Och som vanligt blev de dåligt med kort. Glömde att ladda telefonen i fredags och i lördags glömde jag totalt bort..
Fan mitt jäkla flyt !
Men så KUL jag haft, en underbar helg med min underbara familj och mina underbara vänner. I just love it !

Började iaf med att min kära far(!) kom och hämtade mig här i Övik mitt på dagen på fredagen.
Blev ganska chockad att just han kom och hämtade mig. Men de va trevligt för vi har inte setts på nästan 1 år. Och inte pratat heller för den delen.
Sedan gick jag och mamma på bolaget och handlade massor ! *haha*
Sen blev det upp på marknaden och trängas med allt folk, efter ungefär 30 min tyckte vi de blev lite väl för mycke så vi intalade oss själva att vi var värda var sin öl och gick till en pizzeria och beställde öl ;) Mmmm så gott i sommarvärmen.
Sitta på en uteservering i mammas galna sällskap och bara njuta :) De kallar jag underbart !
Sedan va de bara att traska hem och göra sig klar för kvällens party :)
Nere på området fylldes det snabbt på med folk och shit så kul de e att träffa gamla bekanta.
Träffade 2 av min äldsta vänner och båda är höggravida.. *tss* Grattis Madde och Becky.
Träffade givetvis alla gamla goda vänner och vi pratade gamla minnen.
Sedan blev klockan 01.00 och stället stängde. Då va jag på topphumör så vi letade upp en efterfest.
JAPP efterfest blev de allt och HELA Nordmaling tror jag va där..
03.30 tycker jag att det passar att klampa hemåt. Däckar i soffan till en barnfilm och vaknar 08.30 av att brorsans son, Leon, skriker. JIPPI ! Bakis och bli väckt av barnskrik. Men de gick inte att somna om så jag klev upp.
Bara att ta tag i nya dagen för till kvällen är det ju fest igen tänkte jag :P
Lördagen bjöd på massor av goda vänner och underbart dricka *hahaha*
Måste nästan säga att jag träffade mer nytt folk på lördagen, även om jag umgicks med min allra bästa barndomskompis oxå såklart. Linda tack för att du finns och du är du :) Du är samma underbara människa som du alltid varit. Tack för i helgen !! Vi träffade en av våra gamla vänner Ante och han hade med sig några kompisar från Norge. Så nu har man pratat en del norska eller försökt att förstå Norska iaf.
Fsn vad man kan skratta åt en del av deras ord. Men dom va riktigt trevliga ;)
Smäller mig själv på fingrarna för att de inte blev fler kort från partyt, men jag tog lite på mina syskon.

    
Där är lillasyster Celina som håller i Leon(brorsans son) Sen är det Nathalie min yngsta syster.
Visst är hon söt som socker ? ;)


Här är Leon. Jonte och Emmas son. Vackerunge !
 Chiva och Lilo i bilen på väg hem. Dom är minst lika sliten som sin matte.

Fsn, man kanske börjar att bli för gamal ? ;)


Kommentarer
Postat av: Ida

men guuud så söt :D ska ut me familjen å några till tror ja.. vart ska du gå ut? kram

2008-07-21 @ 12:13:13
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Malin

Men gud så söt Leon va =) Riktigt underbar jue=)

2008-07-21 @ 17:48:04
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag har en allvarlig fobi jag vill bli av med.

Ni kanske tycker det är roligt med denna fobi,

men jag känner att jag behöver hjälp.

tips? (läs mer på min blogg) tack på förhand

2008-07-21 @ 18:55:15
URL: http://emelieberglund.blogg.se/
Postat av: Cissi

söta ungar! :D

2008-07-21 @ 21:03:44
URL: http://lannestedt.blogg.se/
Postat av: melinda

ååh vad söt Leon var! Själv kommer min unge komma närsomhelst! vi tror det är en pojke och då blir det en Leonel :)

2008-07-21 @ 21:34:39
URL: http://melindalin.blogg.se/
Postat av: Timåååne

Söt han va :D kul att du hade roligt i N-maling.. Nu måste vi ta och hitta på nått nån dag.. bara jag kan röra mig igen efter den här äckliga träningsvärken.. Sitter som en invalido och kan inte röra mig.. Men vi får höras nått framöver och ta nån fest eller nått :D får ju pengar på ONSDAG wohooo:D :D



Kramen

2008-07-21 @ 22:35:36
URL: http://editioprinceps.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback