Ny Dag

Ny dag och tro de eller ej men jag känner mig lite piggare idag :)
Första dagen på länge jag känner mig lite friskare..(Om de nu kan hända^^)
Nä men pencillinet har nog börjat verka och jag har inte ont, men jag är dövare än dövast :P
Det är väl hålla i sig ett bra tag.. Men huvudsaken det är på bättringsvägen.

Så ikväll är det jobb som gäller, ska ner och sola med Jenny innan vi börjar jobba.
Nu har jag ju varit ledig 2 hela veckor så man känner sig som en nybörjare när man kommer tillbax nu igen *skratt*

Prata  med Emsan idag och hon fick mig att tänka tillbax på Nordviktiden och hur härligt och roligt vi verkligen hade :)
Bestämde att vi skulle ses på en fika och prata gamla minnen och dela med oss av våra "nya" liv. *längtar*
Saknar verkligen dej gumman. Efter dom där 3 åren känns de som att vi bara gick olika vägar och även om vägarna korsas ibland så känns de inte som samma sak. Jag vet att inget kommer att bli som förut, men umgås måste vi göra!!
Miss u darling ;)




Kommentarer
Postat av: e

Aw, nästan ett helt inlägg tillägnat mig!

Jag saknar dig med gullfis, vi ska absolut styra upp något och vara lika tokiga som bara du och jag kan! :)

Låter bra att du är på bättringsvägen!

Ha en skön helg darling!

KRAMAR!

2008-07-11 @ 14:08:21
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback