Onsdag



Ja igår satt jag upp på Waffe första gången. Och otroligt nog gick de bra.
Jag hade mina syner om att ligga på sjukhuset med alla ben i kroppen brutna, men de gick faktiskt kanonbra ;D
Tack Malin för ditt förtroende att låta mig låna honom :)

Nu har jag 4 arbetsdagar kvar till min semester. Ååå gissa vad skönt de känns !
Jobb ikväll och imorron sedan är det jobb för mig lördag och söndag. Men sedan är det jätteledigt i 2 hela veckor :P
Åker som sagt ner mot Skövde, hade inte varit helt fel med en tripp till sommarlandet *tss*

På fredag blir det nog party med gull Ullis och kanske även Linda skulle med :)

Det ska nog bli kanontrevligt !

Måste ju även tacka världens underbaraste mamma. Du ställer alltid upp och du finns alltid där.
Du är helt underbar. Älskar dig mamma.
Helgen har varit helt underbar och det har jag ju i stor del att tacka henne för.
Hon är stentuff och jag bara älskar henne :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Fin du är gumman... hur länge blir du söder ut`?

2008-07-23 @ 10:18:01
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Malin

Men det är väl klart att jag ger dig förtroende för att rida waffe =) det är väl klart, litar på dig till 110% =)

2008-07-23 @ 22:16:04
URL: http://malinsedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback