Onsdag

Jag fick bli riktigt upprörd igår.
Min kära mor ringer och säger att marknaden och parkfesten är denna helgen!! PANIK!
Här går man och längtar efter en sak som händer på hela jäkla sommaren här uppe och så kommer man att missa den. Jag ska ju som sagt jobba.. Och jag va så säker på att det va nästa helg så jag tänkte vad härligt då börjar jag min semester med att åka hem och ha en underbar helg med mina underbara vänner... Men.... Min vanliga tur slog till igen!!!
Åkte ner på jobbet mer förbannad än någon sett mig och satt mig med den förbannade vikarielistan..
Någon som kan byta med klantigaste tjejen i världen?!
Då kliver hon fram som en räddande ängel, Lena! Tack Tack och åter igen Tack för att du ställer upp!
Vi byter helg så hon jobbar denna helgen för mig så jobbar jag nästa för henne. ÅÅ så glad jag blev!!
Ni kanske tycker att jag e förbannat löjlig att en sån "småsak" kan göra mig så arg, men det är så att den helgen är verkligen något man inte vill missa. Det är dessutom hemvändarveckan så alla som flyttat från samhället kommer hem igen och träffar gamla vänner. Det är nåt man inte kan missa!
Och jag missar det inte detta året heller.
Nordmaling here i come! ;D


Så jag jobbar ikväll och imorron kväll sen åker jag hem till min kära släkt och familj.
Å satan så mycke jag fick att göra nu då... (ursäkta ordvalet)
Måste ju hinna köpa present åt brorsan och Emma oxå för deras son. Sedan har Jonte fyllt år och min andra bror fyller år nästa helg... Uj uj.. Hur ska jag hinna med? Och viktigast av allt, jag måste på BOLAGET!
Nä varför sitter jag här? So much to do and so little time ;)


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tyckte väl att du saa att nordmaling marknadn va samtidigt som åsele =P hehe

2008-07-16 @ 20:01:13
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: e

jag vet precis hur det är , sånt där kan reta gallfeber på en :)

hoppas helgen blir tokbra gumman!!

saknar dig.

kramar!

2008-07-16 @ 22:49:27
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback