RIP


Idag vill jag ägna en väldigt varm tanke till min underbara vän som inte längre finns med oss.
Det har nu gått över 4 år och jag saknar dig lika mycket fortfarande.
Ditt busiga humör och din underbara personlighet.
Du va den man litade på och pratade när man hade det jobbigt.. Du ställde alltid upp.
När du själv skrek efter hjälp utan att någon hörde, blev smärtan för stark och du orkade inte mer.
Det gör ont, att tänka att den underbara tjej som alltid fanns där, som alltid va en tröstande famn, inte kunde få samma omtanke och stöd tillbaka. Jag ber dej gumman förlåt för att jag/vi inte såg ditt lidande.. Kanske hade det gått att stoppa,  kanske inte.. Men jag vill att du ska veta att du är fortfarande saknad och älskad !!
Inte trodde vi att vi dej skulle mista
Att ögon som strålat så klart skulle brista
I minnet du lever, du finns alltid kvar
I minnet vi ser dej precis som du var.
Underbara älskade Ida, vila i frid.               FÖRLÅT att vi inte såg och hörde ditt skrik på hjälp.



Kommentarer
Postat av: Ida

Finns här om du vill prata gumman kramar

2008-07-08 @ 10:09:53
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback