Sjuk sjukare sjukast?




Började med att man inte sover på hela natten, sen somnar man till på morronsidan och när man vaknar är man döende! Feber feber feber! Fy fan nu e de synd om mig! Ringde till läkaren som sa att jag förmodligen har halsfluss.. *suck* Det första jag tänker på är "jaha nu måste man ringa chefen och säga att man inte kan jobba imorron" hon kommer få psykbryt på mig! Men så e de iaf. Ska jobba i helgen så snart är det jag som är med på chefens dödslista.
Som ni kanske förstår har jag inte den mest trevliga chef..
Så snart e hon tillbax från sin lunch då ska jag banne mig bita ihop och ringa henne.. Är det verkligen så att man ska få ångest och dåligt samvete för att man är sjuk och måste sjukanmäla sig?!
Nä dags att lägga sig under täcket igen och tycka synd om sig själv...............



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback