Smidigt!

Ja smidigaste tjejen som verkligen "älskar" sitt jobb har tagit på sej extra dagar.
WHY?
Kunde bara inte säga nej när en arbetskompis ringde och frågade så snällt. Hon ska ju gifta sig och ville ha tid för planeringen.. Så... Nu jobbar smidigaste tjejen i världen (jag) tisdag,onsdag,torsdag,fredag,lördag och söndag!!
Fy!! Men få se fram emot min lilla semester om 2 veckor. Bara att bita ihop ...  :P



Va ute på en liten skogspromenad med dogsen imorse :)
Hittade en ENORM, eller som en person skulle sagt GIGANTISH, fästing på en av mina små prinsessor igår. Fy fan det kan man kalla äckliga djur!!
 Eller vad tycker ni? Är dom vackra ? HUVVA!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Huvva dom är så himla vidriga. Fast jag har bara lyckats att se en alive :) men alla äckel kryp på somman är ju vidriga. får ses snart. hitta på nått alla vi tjejjor. kram

2008-07-15 @ 00:09:34
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: emsan

TACK gumman!!!!

Love you! Puss!

2008-07-15 @ 10:42:02
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback