Tisdag

Ja då är det tisdag, och de betyder jobb.

Nu äntligen har jag fått se filmen.. filmen med det stora F:et :P
Sex and the city !! Den levde upp till mina förväntningar ;D KANONFILM!



Tog med mina dogisar så dom fick träffa deras kompis i samma veva ;)
Här har ni bustrollet och mina flickors drömprins Elliot


Lilo syns där med liggandes i Simones knä :P
Helt slut blir dom efter en heldag med denna drömprins^^

Nu är det dags för mig att göra mig klar för jobb, bara att bita ihop dessa 6 dagar på rad och sen jobbar jag 3 dagar nästa vecka och sen är det SEMESTER!! Skön ska de bli!
Då packar vi väskorna och åker ner till Töreboda och hälsar på Helena och Johan ;D

Så... over and out ^^


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag vill oxå se den alla säger den är sååå bra :) stämmer de?

2008-07-15 @ 15:59:44
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Anonym

lika slut kommer du vara när du träffar din drömprins:)

2008-07-16 @ 08:59:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback