Härliga Helg :)

Har haft en jätteskön helg.
Iof bakis, trött och ont idag men de e väl så de ska va?

Blev Hamnfesten och Harrys igår med 2 underbara tjejer ;)
Tack för en härlig kväll Malin och Ullis ;D

Ni e bara för bäst .) Powerpuff pinglorna va vi igår kom vi fram till.

Haha ja vi alla hade rosa och svart på oss.. Inte alls planerat, men så va de iaf. Haha så roligt när man tänker tillbax.
Jag gick hem från stan i mina högklackade skor, oo ja vad jag har ont i mina fötter!!

I helgen har jag även hunnit vara ute på landet med hundarna och dom har fått tagit sin första simtur för året *hihi*
Chiva och Lilo har bara legat och glassat i solen precis som matte ;D


Och jag gjorde mitt sista prov för sommaren i fredags, så nu känns det så skönt att ta ett litet break från skolan:)



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för igår vännen =) Kändes skönt att äntigen någon fick ta hand om mig och inte tvärtOm=P hehe

2008-06-29 @ 21:37:14
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: e

Ah, vad fin du är gumman!

Kramar

2008-06-30 @ 17:29:12
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: johan

åkte förbi övik och umeå mm när jag åkte upp å hem var ju till stugan i arjeplog hoppas du har det bra! miss u hör av dig om du kan vill och har lust

2008-07-23 @ 11:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback