Helgen

Ja då va denna helg över..
Fattar inte att helgerna ska gå så fort.
Fint och varmt väder har vi haft och i lördags slog vi till med en härlig grillfest :D
Det var riktigt trevligt så länge det varade, slutade med bråk som vanligt och kvällen blev förstörd. Då känner man inte för att fortsätta sitt festande,så jag gick bara in och la mig.
 Men men nån bild blev det:
image15
Röken blev lite mycke från grillen... :P
image16
Tro vad Simone gjorde i skogen... :O ?
image17
image18
image19
Klart hundarna var med under kvällen med :) Här myser Chiva med Simone :P

För övrigt står idag klippning på schemat.
Ska till frissan kl 13.00 idag. Finns inget värre än att sitta där och plågas medan dom sliter i ens hår.
Något jag verkligen hatar, men det är skönt när det är klart :D
Måste sätta mig och plugga oxå, fick dåliga besked i fredags. Måste göra om mitt förbannade psykologiprov! /cry
Så nu måste jag ta mig i kragen och fixa det provet och lägga mer tid på skolan. Sista spurten nu!
Ska jobba i veckan med.. så känns som det är mycket just nu :P
Återkommer senare idag med nån bild kanske på hur det blev i håret *hihi*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback