Jaha..

Då va de ett tag sen igen man skrev..
 Tänkte lägga upp nån bild på festen jag hade med jobbet ;D Hade riktigt trevligt till en början iaf  :P
Sen blir det som vanligt man blir för full och allt går i stöpet!


Ja alltid nåt iaf ;)

Det nalkas midsommar.... och jag ska jobba såklart....
Så jäkla trist.. :(

Idag har jag varit ute på landet hela långa dagen. Chiva blev biten eller stucken imorse och sen svällde hon upp som en ballong, jag blev såklart tokrädd och trodde att hon skulle dö!! (Ja jag överreagerar jämt!)
Jag ringde jourhavande veterinär och försökte hitta nån som kunde lugna mig.. Men jag avvaktade med att åka in och efter ca 4-5 timmar hade svullnaden lagt sig ganska mycket och jag kände mig lugn igen ;)
Nu ligger hon bredvid mig och verkar mest vara trött bara och det är ju inte så konstigt.. Så hon ska få vila och bara bli omskött ;D Bortskämd som alltid, my little princess !!
 

 Nä nu ska jag tillbax till spelet ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback