Ny dag

Ja igår jobbade jag och nu är jag ledig från jobbet iaf tills fredag.. Sen jobbar jag hela långa helgen, det enda som känns bra är väl att man få jobba med mitt lilla blueberry :P
 Har suttit med skolan idag och det känns faktiskt bra.

Inhandlade lite nya saker med


Helt underbar värmeskyddande spray för håret, billiga sommarlinnen, en bikini, lite trosor :O och dessa make up servetter är helt klart bäst sen oxå såklart ett nytt läppglans :)

Ja solen skiner idag med, men jag känner mig tvingad att städa och att lägga tid på skolan.
Ikväll blir det väl som vanligt lite wowspelande :P Snacka att man känner sig nördig när man planerar dagen så man kan ha tid att sitta och spela på kvällarna *haha*
Men så är det och förbannat skoj är det måste jag säga, och alla goa man pratar med ;D

                                image29


Kommentarer
Postat av: Ida

Jäkligt bekvämt och skönt med sånna där servetter men ja får typ utslag i ögonen av dom haha. typiskt :) Alltid kul med lite nya grejjer iaf, de piggar upp. vart handlade du bikinin? tycker de är dö svårt att hitta någon.

2008-06-04 @ 13:59:29
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: ems

snajsig bikini bruden ;) ha en fin helg! puss!

2008-06-05 @ 16:29:23
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback