Snart helg :)

Ja man börjar känna att helgen närmar sig igen :)
 Förra helgen va jobbig med midsommar och jobb...
Men jag lever så varför klaga?
I helgen e de hamnfesten och jag hoppas verkligen att min barndomskompis kommer och hälsar på..
Hoppas hoppas...
Annars rullar det på, jag känner mig stressad för att jag inte gjort sista provet ännu. Jag bara skjuter fram det dag för dag.. Fy på mej...
Men ska ta tag i det för sen e jag ju trots allt ledig hela sommaren. :D

Mina tankar rullar just nu fram och tillbax.. Hur ska jag göra? Varför? Bara skita i allt?
Ja jag vet inte, allt känns bara så rörigt just nu, känner mig inte säker nånstans..
Flytta vill jag göra ibland, bort från allt bara!!

Jaja nu ska jag försöka rycka upp mej och plugga lite innan jag ska ner på jobbet.
Kanska ska sola idag? ;)






Kommentarer
Postat av: Malin

Hoppas du har det bra vännen, till helgen blire fest;) skaru ut fredag eller lördag?

2008-06-25 @ 14:05:34
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Ida

Flytta till umeå gumman:P

2008-06-25 @ 15:47:16
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: e

ja jag längtar verkligen till helgen jag med, leeeeedigheeet !!! =)

allt är jättebra, och i helgen åker tar jag doris under armen och åker ner till karln min =)

hur är allt själv, vad ska du göra?

2008-06-25 @ 23:15:06
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Sebastian

Låter jobbigt blissie;) MVh Alla char du kan tänka dig;):)

2008-06-28 @ 21:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback