Sommar sommar sommar

Det är väl en underbar känsla?
Känna att sommaren äntligen är på väg och man bara njuter!
image22
Hehe jag och Chiva ute i solen :)

Nu är det hur som helst dags för mig att göra mig klar för att snart gå iväg till jobbet, att det alltid ska kännas så tungt att pallra sig iväg dit.. Kan det bero på det vackra vädret? Nej för lika jobbigt är det nog på vintern, men man glömmer eller förtränger det så fort.

Jag känner mig så jäkla stressad med allt just nu, det är slutspurten med pluggningen, jobbet och sen ska man hinna med att umgås och vara social med vänner och familj. Hur ska allt kännas när man får barn?
Hehe iof så e mina hundar mina barn just nu för tillfället ;D

Min bror får nu snart hans första barn, min LILLEBROR!! Tycker fortfarande han är liten och ser han inte alls som en pappa, men jag är säker på att han kommer att bli en underbar sådan!!! Ja det är jag säker på, och säkrare blir jag för varje minut jag tänker på det :)



Kommentarer
Postat av: Ida T

Hej gumman! vad fin du vart i håret. Känns som evigheter sen vi sågs, saknar dig!

2008-06-03 @ 14:40:18
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Ida

Ja alltid klagar man på nått :)

Så din lillebror ska ha en bäbis? gud va mysigt :) jag är bara sååååå sugen på en liten en :D

2008-06-04 @ 12:52:00
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback