Ute på stan idag med

Idag bar de av till stan idag igen. Idag med Malin :P
Och nu va de trösthandla som gällde.. Det regnar och är fruktansvärt kallt idag.. Fy fy fy
Man ska inte klaga på värmen, men vi behöver regn. Bara det blir fint imorgon igen så e jag nöjd:)
Idag shoppade jag

Det blev kjolen jag har tittat på men dom har inte haft min storlek, hade dom inte nu heller men bestämde mig för att köpa och sy in den lite :)(Vero Moda)Och ett par leggings vita (Vero Moda) Ett par nya skor.. ajaj vilka skavsår jag kommer att få, men det är dom värd !! :D Lite doftljus, bordsunderlägg och duk till bordet och så lite smycken till mina Foppaskor :P

Nu måste jag bara ta tag i att städa och sitta lite med skolarbetet... Känns trist, men jag bara måste!!
Hörs



Kommentarer
Postat av: Ida

Alltid roligt med shopping :)

2008-06-10 @ 15:19:15
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback