Varmt varmt varmt

Vaknade och trodde att termometern fått damp, 33 grader ??!! :O
Gick ut med hundarna och det va sant, fy fy fy. Tycker synd om mina stackars djur när det är så här varmt.
Ringde veterinären ang Lilo oxå. Hon har inte ätit på flera dagar så jag börjar bli orolig. Eftersom hon har hjärtfel tog dom mig på största allvar och vi fick en akuttid 30 minuter senare... Jag packade in mina dogs i taxin och åkte iväg. Väl framme fick jag en veterinär som bara pratade engelska. Han kände igenom henne ordentligt, tog blodprov från halsen och gjorde ett ultraljud på henne.
 Han sa att hennes hjärtfel hade blivit större men att han inte kunde ge någon förklaring på varför hon inte äter..
Men det är varm så vem vill äta?
Men jag känner att något e på tok. Senare på em fick jag ett telefonsamtal från veterinär stationen och hon sa att blodprovet visade på något höga levervärden, men inget att oroa sig över just nu.
Jag fick med mig hem burkmat som jag ska försöka stoppa i Lilo under helgen. Få se om hon äter..


Kommentarer
Postat av: e

grattis sötvovve :)

saknar dig millis!

2008-06-09 @ 14:14:00
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback