Jul Jul

Ja nu är det inte länge kvar till ljuslyktor och tomtar kommer fram från sina vrår.
Har jag nämt att jag verkligen ÄLSKAR julen !
Så himla varmt och mysigt.
Sitta i soffan med en kopp glögg och bara njuta av så varmbonat det är när man pyntat klart.
Längtar !!
Dessutom är jag barnsligt förtjust i chockladtomtar !!
Vet inte riktigt vad det är som gör att chockladen blir så gooood :D

 
Haha jag vet jag ha dålig humor, men Sunes Jul e så bra !!!(Jag vet iaf 1 som håller med !! ;)


Nyss hemkommen från stallet.
Frusen och hungrig ska jag hoppa in i duschen och sen iväg på de där förbannade jobbet !
2 dagar till sen är det helg och då ska jag hem till Nordmaling.
Det vankas dop för brorsonen, Leon.
Köpte en liten doppresent igår så nu återstår bara vad man ska ha för kläder.
Vi stannar hemma i Nordmaling över natten och umgås med min älskade mamma.
Brorsan och Emma skulle vara med och så klart mammas karl :)
Ska bli riktigt trevligt !!
Nä nu kallar duschen.

Ha de gott och pynta försiktigt !!


Kommentarer
Postat av: Natalie

Hej hej jag älskar också Sunes jul, det är ju väääärldens bästa julkalender :D Hoppas allt är bra med dig :) /Natalie S din gamla klasskompis!

2009-01-09 @ 21:45:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback