Måndag

Ja då va de äntligen måndag och helgens jobb är över.
SKÖNT !!

Emil har gått och gjort sig illa....igen.....
Kom till han i lördags och såg att de va blodspår i snön i hagen..
Jag fick en klump i magen och kollade Emil,
ja och med den vanliga turen både han och jag verkar ha
så va de klart att han hade gjort sig illa...
Han måste ha trampat sig eller blivit trampad.
Svårt att förklara men en bit av hoven va borta och blod överallt.
Och nä jag överdriver inte...
Jag tyckte verkligen de, inte för att de va värsta blodbadet.
Men när man är djurvän ser allt hemskt ut.
La om med kompress, gaslinda, självhäftande bandage och fleccebandage.
Han såg verkligen inte nöjd ut med min inpackning, men snart slår jag in hela han så han håller sig hel.......

Imorse såg de finare ut, hoppas de läker fint nu så vi kan ta vid träningen igen :)
Han har fått fina vinterskor nu och är redo för att få jobba.

Jag går här hemma med en klump i magen och väntar på besked från läkaren.
Håller tummarna hårt att dom inte hittar mer nu...
Jag vet faktiskt inte hur mycke mer otur jag klarar av,
man går på nålar för att inte det ska hända nåt i vardagen.
En sak som en annan kan se som stor ser jag numer som fjuttig.
Håll tummarna nu alla för mig att de gå MIN väg för en gångs skull !!!!


Kommentarer
Postat av: e

Jag håller tummarna och tåååårna!!!:)

Ska vi ses på stan nåndag och snacka skit och shoppa lite?!?!:)

2008-11-24 @ 15:01:09
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Ida

Klart vi håller tummarna!!

2008-11-24 @ 16:34:40
Postat av: Emma

ojdå. hoppas de läker till sig bra nu..

länge sen vi hördes nu tycker jag..

hörde att ni skulle stanna över helgen, ska vi ta "några" öl å spela nå poker kanske ? ni kan ju sova här.. håller tummarna för dig :)

puss å kram

2008-11-24 @ 20:39:28
URL: http://lilllillan.blogg.se/
Postat av: Emma

ojdå. hoppas de läker till sig bra nu..

länge sen vi hördes nu tycker jag..

hörde att ni skulle stanna över helgen, ska vi ta "några" öl å spela nå poker kanske ? ni kan ju sova här.. håller tummarna för dig :)

puss å kram

2008-11-24 @ 20:39:55
URL: http://lilllillan.blogg.se/
Postat av: Emma

ojdå. hoppas de läker till sig bra nu..

länge sen vi hördes nu tycker jag..

hörde att ni skulle stanna över helgen, ska vi ta "några" öl å spela nå poker kanske ? ni kan ju sova här.. håller tummarna för dig :)

puss å kram

2008-11-24 @ 20:39:56
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback