Onsdag

Nu börjar jag sakna mina vilddjur här hemma !!
Allt är på tok för tyst och lungt...
Mina älskade små vänner, Chiva och Lilo är ute på landet
hos M´s föräldrar. Dom trivs så otroligt bra där, de vet jag.
Men nu tycker jag att dom kan komma hem snart ;D


Fortsätter att stressa sönder mig.
Imorron har jag ett prov som jag verkligen hoppas jag klarar,
det är ganska omfattande och stort..
Så känner verkligen att jag måste plugga, men direkt jag sätter mig med böckerna
så fastnar inget.. Vad ska jag göra ?
Idag ska jag iväg till stallet som vanligt och sen efter de MÅSTE jag bara slå nåt stort i huvudet på mej
så jag sätter mig och gör nån nytta !!

I have big dreams
big hopes
and i hope u will share it with me


Kommentarer
Postat av: Angelica

Jättesöta! Har två papilloner här hemma, två killar.

Grymt söta!



Ha en bra dag.

2008-11-25 @ 12:14:53
URL: http://aangiee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback