Tack Gumman

Tack gumman för att du finns och för att du är den du är !
Du betyder så otroligt mycket för mig.
Lugnar mig när jag behöver det
och peppar mig när jag inte orkar mer.
Du är en fantastisk människa
Tack för att du finns !




Denna helgen kommer att bestå av stalltjänst...
Något som är nödvändigt ;)
Är det inte jobb så är det något med hästarna...
Men jag ska inte klaga, jag njuter varje minut, varje sekund jag är i stallet hos mina älsklingar :)

Blir nog en hel del nördande framför datorn och spelet oxå misstänker jag :D
Öl och wow... Vad kan bli bättre ? *haha*



Kommentarer
Postat av: Simååånää

Oj oj, vem är den som fått dom fina orden? Hoppas du får en bra helg iaf! mysigt att spela å ta det lugnt å :P "Ses" säkert nått inne på spelet..annars blire ju när vi ska till stallet.. Nu ska jag stäääda :( boooring



kram kram

2008-11-14 @ 16:22:58
Postat av: Simååånää igen:P

Tack för den fina kommentaren i min blogg å föressten :) såg den nyss! Värmer så gott i mitt hjärta av att höra att man har nån som finns här för en! Jag finns här för dig å! I ur å skur:P



kramilur

2008-11-14 @ 16:25:09
Postat av: e

En STOR kram till bästaste millisen!..i vääärlden!

2008-11-16 @ 21:05:44
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback