Fredag

Ja äntligen känner man sig frisk i käften...
Efter 2 dagars plågande med värk och spänning känns det nu nästan som vanligt.
Ska de verkligen behöva vara en sån plåga att fara till tandläkaren att det håller i sig i flera dagar?

Hur som helst fick jag mig en liten funderare igår kväll av en viss person...
"Du litar för mycket på folk"
Hmm gör jag verkligen det?
Jag antar att jag gör det och det är kanske oxå därför jag blir sviken gång på gång.
"Va mer en bitch och lita inte så mycket på alla"
Hmm ja, men det låter väl inte riktigt som mig?
Är det så att jag ska försöka förändra mig för att må bättre?



Hur som helst tänker jag inte ödsla nån mer energi på en viss person och inte heller tänker jag ta upp den där telefonen och ringa...
Jag väntar till du är redo, när du är redo finns jag här jag kommer inte att hugga mot dej.
Men en sak ska du ha klart för dej, så länge du inte kan lyssna på dej själv och inte på den där förbannade -------
så är du inte värd min vänskap, för tydligen går det inte för dej att ha flera vänner vid din sida.
Jag tycker att du har gjort ditt val... Har du det ? 

Nu är det för övrigt helg även för lilla mig :)
Jag vet inte riktigt än vad som händer..
Egentligen vill jag ju hem till Nordmaling och Ginga, men måste då ha hästvakt.

Nu måste jag verkligen göra klart skolan, har hur mycket som helst som är kvar för denna vecka... :S

PuzzHej


Kommentarer
Postat av: Ida

Taylor Swift - white horse

2008-10-31 @ 11:08:55
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: e

Vilket skitsnack, vara mer som en bitch, haha..låter totalt korkat, varför ska man vara som alla andra tycker. Det speciella med en människa är ju att alla är olika, och funkar det bra för dig att vara just den du är,vilket jag tycker, så fortsätt som vanligt raring! Men å andra sidan ska man självklart ska man inte vara överdrivet blåögd heller. Ha en fin helg !! KRAM!

2008-10-31 @ 18:13:42
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Emma

Haha yes yes ;D

ska du komma nåt i helgen eller?

puss

2008-11-01 @ 12:13:16
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback