Härliga måndag

Jo de är sant, så skönt att helgen är över !
Har tagit mig genom ännu en jobbhelg och jag lever fortfarande :)


Planeringen idag innehåller en tripp med bror och Emma till Sundsvall och Ikea.
Har haft utsläpp i stallet idag så det har allt varit lite stressigt, men nu är jag klar och sitter bara och väntar :)
Finns det nå värre än att vänta ?
Bland de värsta jag vet!

Imorron har jag tandläkaren... Huvva!!
Fy vad jag gruvar mig!! Har iaf bokat in lustgas så det ska gå lite lättare.
Har sån jäkla tandläkarskräck och sen kostar det fan hur mycke som helst,
man skulle ju haft betalt för att ens sätta in sin fot genom dörren !

Nä nu ska jag vänta lite mer.. Var håller dom hus ? ;)

PussHej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback