Lördag !!

Ja det är lördag och jag sitter här helt alena med ett glas vin och grubblar lite..
( Inget ovanligt alltså.. )
 Jobbat och det är så skönt att komma hem och bara vara och såklart en öl eller nåt vinglas sitter aldrig fel :)

 
 Min underbara Chiva har inte mått bra idag.
 Började med att hon kräktes och sen upptäckte jag att det blev mer och mer blod i hennes kräk...
 Jag blev såklart tokorolig!
 Min lilla prinsessa mådde dåligt och jag vet inte varför...
 Pratade med veterinären som bara stressade upp mig ännu mer och gjorde mig ännu mer orolig.
 Hon trodde att det va stopp någonstans och ville att jag skulle komma in och röntga henne...
 Men jag valde att avvakta..
 Pratade med Simone som lungade mig lite och sen med Micke som lugnade mig ännu mer.
 Sen packade jag ihop och begav mig till jobbet MED hundar ;)
 Tänkte nu blir det ett förbannat liv, men de gick faktiskt bra..
Alla PMS tanter hade nog fått sig ett och annat så dom va på bra humör :P
 Chiva och Lilo va med mig på jobbet och spred glädje till dom äldre ; )
 
Helt underbart!!
Nu verkar hon må som vanligt och har inte kräkts mer så antar att hon hade ätit nåt i stallet eller nåt som hon fick upp och det känns så skönt att hon verkar må bra igen ;D
 

Jag kan bara inte sluta tänka på att du helt enkelt inte bryr dig...
Att du är så jäkla själviskt de visste jag inte !!
Ska väl skita i dej som du gör med mig !!


Jaja puzz på er folket nu ska jag återgå till mitt ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback