Måndag

Jaha då va de måndag...igen....
 Har haft stalltjänst hela helgen och ikväll är det jobb...

 I helgen blev de lite party :D
 Otroligt roligt att träffa dig stumpan igen va ju ett tag sen..
 

 Hemma hos Simone och skiit va skoj de va :)


Dagens ros ger jag till Simone, du förtjänar 10000 st för att du ställer upp och finns där för mig !
Du är underbar! Tack !

Dagens feta ris går till en person som jag trodde fanns där som en vän för mig men tydligen hade jag fruktansvärt fel!
Nu fattar jag folk som säger att du inte är något att lita på och att du är falsk.
Precis dom orden satt sig på rätta stället i helgen och jag förstår nu.
Hoppas du förstår att du gjort mig otroligt besviken och jag fattar faktiskt inte varför...
Tro du dej ha så många vänner att du kan strunta i dom som döda ting?
Verkar som så iaf, hoppas du står där en dag helt själv och inser vad du tappat !
Till er alla som är denna persons vän... Passa er !
 

Ja de va allt som jag hade på hjärtat idag, nu är de dags att fixa och dona innan jobbet !

ByeBye
 


Kommentarer
Postat av: Ida

var kul att träffa dig med gumman :)

2008-10-08 @ 12:30:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback