Måndag

Har legat som ett kolli hela natten, tyckt synd om mej själv och kräkts... :*(
Vaknar halv sju och har inget annat val än att ta mig till stallet för att släppa ut hästarna...
Emil den lilla grisen känner väl på sej att jag mår piss och tar tillfället i akt och RYMMER !!
Fan fan fan !! Han springer som en galning och låter sig inte bli fångad..
Springer mot stora vägen och jag känner hjärtat håller på att hoppa ur kroppen och jag får massa syner vad som händer om han springer ut på vägen.
Men kloka(?!) farbrorn stannar innan vägen och kommer tillbaka mot oss.
Snacka om att veta hur man ska få fart på tanten i morgontimman !! :P

I helgen har vi för övrigt varit hemma i Nordmaling och hälsat på brorsan och Emma <3
Tycker om dej bara mer och mer, du e en underbar människa ! Låt ingen annan säga nåt annat !



 Bröderna mina :) Jimmy&Jeppe
 
 Hmm ja poker har aldrig varit nåt jag e bra på

Så bra gick de !!

Kärlek ;) Emma och brorsan Jonte.

Kan aldrig gissa vem som vann hela kalaset ?

Hahaha SÖT Emma

Klart båda mina prinssesor skulle va med på lite fest oxå

Chiva !!!

Go´are kisse få man leta efter !

Tack Jonte och Emma för en underbart härlig kväll med god mat och gott dricka ;)


Dags att kura ner mig under täcket och tycka synd om mej en stund till nu...
Bye bye i höstrusket !



Kommentarer
Postat av: Ida

Lät som en härlig helg gumman! Å vilken tok söt katt:D

2008-10-20 @ 12:15:35
URL: http://idajag.blogg.se/
Postat av: Emma

men va ha hänt med dig ? magsjuka ?

hoppas det går över snart. snäll emil va mot dej då. hihi, fick som en bild framför mig :] kasta han sig bara ur boxen å sprang eller? :S aaah sött skrivet stumpan. du är underbaraste <3

2008-10-20 @ 23:09:07
URL: http://lilllillan.blogg.se/
Postat av: Ida

miss u too =) jovars de knallar frammåt... visserligen inte i ett snabbt tempo men iaf :D själv då gumman? äre magsjuka eller?

2008-10-22 @ 11:34:25
Postat av: Emma

ja visst blev den :) va ha du för dej +

2008-10-22 @ 17:53:37
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback