Tisdag

Jag har mött min största fasa imorse !
TANDLÄKAREN!
Fy F*n vad jag hatar att gå dit.
Fick lustgas som vanligt, men tycker ändå det är pest pina !!
Nu sitter jag här bedövad i hela käften och tycker riktigt synd om mig själv !
"De sitter i ungefär 3 timmar men sen är det över" säger tandläkaren.
Jag klandrar inte dom, dom gör bara sitt jobb. Men vem F*n vill jobba med det där ?!
Måste vara riktiga människohatare...



Ja igår hade jag verkligen en heldag med shopping !
Ååå roligt va de !! Ikea, kläder, Hööks, Biltema, Barnens Hus.. mm
Ja det va minst sagt en låång dag. Men ack så härligt !
Umgås med bror och hans fina flickvän. Tack för en lyckad och riktigt rolig resa !!
Kommer hem till kvällen med skavsår. lite fattigare och VÄLDIGT trött...
Somnar som en bäbis och sover till väckaren väcker mig 06.00 och skriker TANDLÄKARE !


Förresten DET SNÖAR idag :)
Jag ser det snöa, jag ser det snöa, de va väl roligt HURRA !!


PussHej



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback