Tisdag

Ja vad ska man hitt på idag?
 Inte så svårt iof att få dagen att gå.
 Är ledig idag så jag ska försöka få så mycket i skolan som möjligt gjort.
 Sen är det stallet frunderar på att hoppa lilla Emil idag :P
 Fick mitt svar på provet jag gjorde nu sist.. MVG !! Helt sjukt, det kändes som de gick piss men tydligen gick de bra.
 Så, dagen började helt toppen =)
 
 Saknar mina vänner, min familj och min släkt.
 Måste bara komma och hälsa på er alla snart !
 Men svårt att få tiden att räcka till med det man vill...


 
Allt känns så otoligt mycke just nu...
 Skola 100% Jobb 50% Häst som kräver sin tid, hundar som vill ha sitt och en sambo som vill ha uppmärksamhet...
 Var får alla tiden ifrån?!


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja du jag och sadlar.. jag är verkligen jätte sämst på de. du kan nog ha rätt i det. lita på dig själv :P såg att du va ledig idag. ;) ja å jonte ha inge å göra. vill du ha främmande ? jo hans kompis. hmm va hette han.. knet eller nått.. sku komma i helgen troligast men han sa att isf kan ju han följa. ska prata me mamma idag om barnvakten. kramen

2008-10-14 @ 10:33:38
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback