Torsdag




Jaha då va de snart helg igen, men denna helg blir inte lugn som jag hade behövt.
Nejdå, jag ska va husvakt + att jag ska ha stalltjänst i mitt eget stall.
Men det ska bli skoj att bli jagad av tuppen och kliva upp svintidigt ! *tss*

Har flyttat tillbaka Emil till den andra hagen med grabbarna igen..
Peach brunstar och Emil tror att han e hingst.
Så för bådas säkerhet särar vi på dom igen.
Vilket blev synd för nu är Emil utstött ur flocken och verkar allmänt nere.

Han kanske blir på bättre humör nu när Emma kommer och hälsar på han idag :D
Vi få hoppas. =)

Jobb igår och även ikväll.. Börja kännas tungt nu med skola och jobb och allt som ska göras hemma och i stallet.
Denna kurs som jag går nu är fruktansvärt krävande och läraren likaså...
Jag rekomenderar inte att plugga 100% på distans och jobba 50%.
Kändes som en barnlek i början men nu börjar det kännas förbannat jobbigt.
När helgen väl kommer och man vill softa så har man massor i skolan som man ligger efter i.

Nä de e väl dags för mig att göra nån nytta, sitta med skolan tex.
Försöker hitta motivationen, den måste finnas där nånstans...

Hejsvejs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback