Torsdag

Va bara tvungen att köpa dessa rosa koppel kunde fan inte låta bli :P
 
 Lite dålig bild men de rosa syns ju iaf !
 + att de e lite reflex gör att de gick lättare att köpa.. *haha*

 Ja idag ska jag och Cilla rida ut en sväng, men när jag vakna och kolla ut är det regn.. *suck*
 Få väl se vad vi gör, om vi bara tar en liten sväng om det är uppehåll..




 Jag mår bättre än jag trodde, och du...få det inte att låta som det är mitt fel !
Det är bara du som gjort fel och det tror jag du vet !
Så fixa ditt liv och sluta va så jäkla falsk !
Då finns det en chans att inte alla ser vem du är...
Det vi hade trodde jag betydde mer för dej...
BYE




Kommentarer
Postat av: Emma

allt är så tjaffsigt me jonte :(

verka aldrig gå över..

2008-10-09 @ 14:55:13
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback