Japp Japp



Ja då va allt fixat, bara hästen som saknas :P
 Har varit i stallet idag och fixat de sista så nu är det redo för inflyttning.
 Betalat in stallhyran har jag precis gjort, så nu sitter man här och som ett barn
dagen innan julafton och bara längtar och väntar :)
 
 Tack underbara Malin och Simone som ställer upp :)
 Ni är helt fantastiska att ni står ut med mig :P


Nä nu MÅSTE jag verkligen sätta mig med skolarbete, har inte gjort nåt på hela veckan... :(
Fy det hinner ikapp, man slipper ändå inte ! Attans ^^
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Malin

Det är så fint kort pådig och waffe =)

2008-09-11 @ 15:39:28
URL: http://malinsedin.blogg.se/
Postat av: Simone

Tack själv för att du står ut med mig ;)

2008-09-12 @ 09:15:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback