Tisdag



Jaha, ny dag med nya äventyr... Eller ?
 
 Igår laddade jag batterierna till max och ilsken va jag, tar telefon och ringer till min chef.
 De jag få till svar är "Personen ni söker är inte anträffbar, åter 14.00. "
 *suck*
Nu hade jag jagat upp mig alldeles i onödan och de tog på krafterna :P
 
 Ska väl försöka göra ett nytt try idag.
 
 Nu ska jag snart ut till stallet, hovslagaren ska komma och titta på Emil och se vad han kan göra.
 
 Min älskade bror och hans underbara Emma kom hit på ett snabbesök igår :D Alltid trevligt !!
 
 
Nä nu ska jag faktiskt göra nån nytta för ovanlighetens skull.
 
 Hade gött allesammans ;)


Kommentarer
Postat av: e

hoppas du mår bra raring :)

kram

2008-09-23 @ 08:50:19
URL: http://rockisdelicious.blogg.se/
Postat av: Emma

ja de va inge trevligt me katterna. saknar dom oerhört mkt! ja ja är spy less på bo här nu. :X

okej vi hörs ikv. sött du skrivit på bloggen :]

kramen

2008-09-24 @ 17:13:07
URL: http://lilllillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback