Tisdag

Idag har jag faktiskt tagit mig en ledig dag. Underbara Blueberry jobbar åt mig ikväll :)
 Igår hade jag verkligen fullt upp hela dagen, stalltjänst, studiebesök, prov ja och sen va jag in på körskolan med :O
 Stort kors i taket ! 
Va ute på Reginas och hittade lite smått och gott att inhandla till mina djur.
Hittade även denna sötis som verkade ha hyss för sig :D



 Ridningen igår kunde gått bättre än vad den gjorde, Emil va otroligt pigg !
Och inte för att jag brukar tycka det är jobbigt att rida pigga hästar,
det tycker jag är det roligaste som finns men jag fick som aldrig kontrollen över Emil igår.
 Jag skulle ju bara ut på en skrittur, men han hade andra planer. Hmm ska dra ner på kraftfodret nu :P
Men han är fortfarande ögonstenen och han hittar alltid på nåt nytt varje dag
<3

Idag ska jag faktiskt packa in mig i en buss och bussa till stallet :O
Fan de va ett tag sen man åkte buss känns de som *haha*

Bju på en liten egobild oxå ^^


Åter till mitt förberedande :P
Hade gött folket


Kommentarer
Postat av: Ida

vikken söt liten katt å ja söt tjej me :) låter som du har fullt upp om dagarna. härligt :)

2008-09-30 @ 10:47:59
URL: http://idajag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback