Underbara torsdag :)

 

 
 Bjuder på lite kort från gårdagen i stallet :)
 Jag e så nöjd med honom han är verkligen en stjärna som lyser upp i mitt liv.

 Idag är det äntligen dags att lite pengar ramlar in på kontot. Underbart !
 
 Ska ut och käka lunch med Mallan och sen kanske de bli lite shopping till Emil.
 Ska iaf fara och titta på lite saker till han. Roligt Roligt !

 Till helgen blir de jobb, jo då jag är fortfarande kvar och det har jag snälla Per att tacka :D

 Ska man göra nån nytta idag eller ska man bara ligga på latsidan?
 Äh jag känner mig på toppenhumör idag så jag ska försöka att inte förstöra det *Haha*
 
 C U ALL


Kommentarer
Postat av: emilia

tacktack :) äre där din häst eller ?

2008-09-26 @ 13:15:53
URL: http://emiliaag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback