Blåsigt värre...

Ja fy sikket blåsväder de e idag.
Men jag bestämde mig ändå för att ta en tripp med hästarna.
Dom va, till min stora förvåning, lugna !
Tömkörde lilla Lizzie, nåt säger mig att det är nåt galet med hennes rygg,
för tömkörningen går alldeles utmärkt. Nästan ingen stress och hon jobbade som hon aldrig gjort förut.
Tog mig en liten ridtur på Emil efter jag varit ute med Lizzie.
Finns ju inga ridvägar som är nåt att hurra för än så länge, men snart så.
Det gick bara bra med båda två idag, riktigt roligt för en gångs skull =)
Dom känner kanske av att helgen är på ingång =)
 Som vanligt inga kort från idag, men vet inte om jag ska vara ärlig om jag vill ta kort på dom där 2 dynggrisarna just nu.
 Både Emil och Lizzie älskar nämligen leran !

 I helgen är det inplanerat att vi ska försöka slänga ihop allt rat som vi ska ha till våran lilla majbrasa =)
 Vi ha mycke skrot som ska eldas, så kanske bli de en stor majbrasa =)
Ja, de återstår att de.
Broder och kanske Emma (tusan Angelin heter hon ju nu) kommer imorron.
Få vi nån mer hand som kan bära lite =)
Gäller ju att passa på !

Tvrummet är fortfarande inte klart, bara tapetsering kvar.
Men det går segt, och vet inte alls om vi hinner i helgen.
Nästa helg är M inte hemma, han ska på nåt firmapartaj i Piteå tror jag de va.
Så då få man vara ensam hemma i detta kråkslott :P




Något att ha i tanken kanske ? =)


Kommentarer
Postat av: Simone

Grattis i efterskott till körkortet tjejen!!

Jag visste att du skulle klara det galant! Vi syns väl nått på vägarna snart hoppas jag:D men vinka som fan, jag är ju halvblind som du vet:P

kram

2009-04-20 @ 23:58:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback